Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
story-th

Cmentarzysko

Przyszło i wyszło
19857



wyrwij mnie z grobu

Przeszłosc
2007
Maj
Kwiecień
Marzec
Luty


poznaj prawdę o bohaterach

Anioły










Inne
Blog Kariny
Pomoce blogowe Pauliny
Fajne story o Th
Opo Karoliny
Blog Olci
Fajny blog
My blog
Mój oficjalny blog




szablon wykonała Karola

lol

Hey!
Dawno mnie nie było xD
Bardzo dawno...
Mam dużo spraw dużo czasu na blogi ale na 4u raczej nie siedzę...
Tagże jednym słowem zawiecha...
Na czas nieokreślony...


Iga 14/05/2007 14:08:18 [komentarzy 2] Komentuj

9 odcinek!

Hey!
Nareszcie po Świętach!
Po komciach można było poznać że czekacie na new note:)
Oki a oto ona:
*
-Ała!-jęknęłam.-zamknij się-odpowiedział jakiś męski głos. Dopiero wtedy skapnęłam się że mam ręcę w kajdanach.
Facet z przedu się obócił i wsadził jabłko do ust.
Znam ten numer.
Wyplułam jabłko wprost na jego głowę! Facet wyciągną nóż!...
czytaj więcej

Iga 11/04/2007 14:16:40 [komentarzy 4] Komentuj

:)

Oto kolejny odcinek:P
***
-Tato ja mam rodzeństwo? –spytałam
-Nie.
-A gdzie jest mama??
-Mama…-zaczą się jąkać.-Nie czas na rozmowy zmykam do pracy!
Powiedział i zamkną się w sypialni.
-Rozumiem- powiedziałam sama do siebie.
Nie rozumiem dlaczego mój tata taki jest. O niczym mi nie mówi!!
Może…tak miało być?
Gubiłam się w tym.
-Tato idę...
czytaj więcej

Iga 6/04/2007 20:26:23 [komentarzy 2] Komentuj

odcinek 6 "bez nazwy xD"

Myślałam że to sen. Ja jej nie dam mojej fotki.
L:A ty prześlij swoją!
Wiedziałam! No dobra dostanie szoku ale to nic xD
Wysłałam fotosa.
L: mhm…jasne tak wyglądasz jesteś podobna do mnie.
K:To jakiś zbieg okoliczności.
L:No ale obie mieszkamy w Hamburgu a więc mogłybyśmy się spotkać.
K:no nie wiem, nie ufam ci.
L:No spoko.
K-oh no już...
czytaj więcej

Iga 28/03/2007 18:21:20 [komentarzy 6] Komentuj

odcinek 6 "bez nazwy xD"

Myślałam że to sen. Ja jej nie dam mojej fotki.
L:A ty prześlij swoją!
Wiedziałam! No dobra dostanie szoku ale to nic xD
Wysłałam fotosa.
L: mhm…jasne tak wyglądasz jesteś podobna do mnie.
K:To jakiś zbieg okoliczności.
L:No ale obie mieszkamy w Hamburgu a więc mogłybyśmy się spotkać.
K:no nie wiem, nie ufam ci.
L:No spoko.
K-oh no już...
czytaj więcej

Iga 28/03/2007 18:21:04 [komentarzy 0] Komentuj

odcinek 6 "bez nazwy xD"

Myślałam że to sen. Ja jej nie dam mojej fotki.
L:A ty prześlij swoją!
Wiedziałam! No dobra dostanie szoku ale to nic xD
Wysłałam fotosa.
L: mhm…jasne tak wyglądasz jesteś podobna do mnie.
K:To jakiś zbieg okoliczności.
L:No ale obie mieszkamy w Hamburgu a więc mogłybyśmy się spotkać.
K:no nie wiem, nie ufam ci.
L:No spoko.
K-oh no już...
czytaj więcej

Iga 28/03/2007 18:20:54 [komentarzy 0] Komentuj

odcinek 6 "bez nazwy xD"

Myślałam że to sen. Ja jej nie dam mojej fotki.
L:A ty prześlij swoją!
Wiedziałam! No dobra dostanie szoku ale to nic xD
Wysłałam fotosa.
L: mhm…jasne tak wyglądasz jesteś podobna do mnie.
K:To jakiś zbieg okoliczności.
L:No ale obie mieszkamy w Hamburgu a więc mogłybyśmy się spotkać.
K:no nie wiem, nie ufam ci.
L:No spoko.
K-oh no już...
czytaj więcej

Iga 28/03/2007 18:20:42 [komentarzy 0] Komentuj

odcinek 6 "bez nazwy xD"

Myślałam że to sen. Ja jej nie dam mojej fotki.
L:A ty prześlij swoją!
Wiedziałam! No dobra dostanie szoku ale to nic xD
Wysłałam fotosa.
L: mhm…jasne tak wyglądasz jesteś podobna do mnie.
K:To jakiś zbieg okoliczności.
L:No ale obie mieszkamy w Hamburgu a więc mogłybyśmy się spotkać.
K:no nie wiem, nie ufam ci.
L:No spoko.
K-oh no już...
czytaj więcej

Iga 28/03/2007 18:20:33 [komentarzy 0] Komentuj

odcinek 6 "bez nazwy xD"

Myślałam że to sen. Ja jej nie dam mojej fotki.
L:A ty prześlij swoją!
Wiedziałam! No dobra dostanie szoku ale to nic xD
Wysłałam fotosa.
L: mhm…jasne tak wyglądasz jesteś podobna do mnie.
K:To jakiś zbieg okoliczności.
L:No ale obie mieszkamy w Hamburgu a więc mogłybyśmy się spotkać.
K:no nie wiem, nie ufam ci.
L:No spoko.
K-oh no już...
czytaj więcej

Iga 28/03/2007 18:20:27 [komentarzy 0] Komentuj

odcinek 6 "bez nazwy xD"

Myślałam że to sen. Ja jej nie dam mojej fotki.
L:A ty prześlij swoją!
Wiedziałam! No dobra dostanie szoku ale to nic xD
Wysłałam fotosa.
L: mhm…jasne tak wyglądasz jesteś podobna do mnie.
K:To jakiś zbieg okoliczności.
L:No ale obie mieszkamy w Hamburgu a więc mogłybyśmy się spotkać.
K:no nie wiem, nie ufam ci.
L:No spoko.
K-oh no już...
czytaj więcej

Iga 28/03/2007 18:20:05 [komentarzy 0] Komentuj





szablon wykonała Karola